Творча робота над художнім образом, композиційним і колористичним вирішенням

Педагогіка » Пейзаж "Осіннє місто" та методика роботи над пейзажною композицією в загальноосвітніх школах » Творча робота над художнім образом, композиційним і колористичним вирішенням

Сторінка 3

Після першої та другої проклейки висохше полотно потрібно обробити наждачним папером. Шліфувати треба легко, щоб тільки прибрати волокна, які виступають після проклейки, сильно виступаючи вузлики можна зрізати ножем.

Висохше після проклейки полотно, потрібно загрунтувати. Грунтують полотно для того, щоб нанесена фарба добре лагала на поверхню полотна і з часом не осипалась. Варто зауважити, що можна писати на проклеєному, але на незагрунтованій основі. Правда з часом, коли фарба твердітиме (а вона твердіти продовжує постійно - роками), у неї поступово знижується адгезія (прилипання) до основи, і підвищується небезпека осипання фарб при сильних вигинах основи. Якщо не згинати, не піддавати різким змінам вологості і зберігати в нормальних кімнатних умовах, то термін зберігання творів не обмежений. Чим менше коливаються розміри основи, тим краще. Так багато художників писали етюди та ескізи до картин олійними фарбами на негрунтованому, а тільки по проклеєнному желатином папері. Надалі цим роботам не надавали ніякого значення. Наносіть грунт треба флейцом, щіткою або тим же ножем. Ні в якому разі не можна проводити пензлем кілька разів, по одному і тому ж місцю, інакше грунт відклеїться місцями і не дасть рівного покриття. Після висихання першого шару грунту наносять другий, а якщо необхідно, і третій, але, стежачи за тим, щоб не забивався фактура полотна. Або наносять четвертий, п'ятий, енні шари, щоб навпаки пом'якшити фактуру полотна або звести її майже нанівець, якщо цього вимагає художній задум майбутньої картини. При цьому заповнюється тільки простір між нитками, а на виступах шар грунту залишається тонким. Для рівномірного грунтування краще наносити більше тонких шарів рідким грунтом, ніж один - два товстим, густим. При нанесенні ножем, грунт доводять до консистенції сметани. Спочатку флейцом наноситься рясний мазок, і потім розмазує його ножем, поки він не закінчиться. Носик ножа повинен йти попереду, тоді маса грунту буде накопичуватися внизу для зворотного проходу ножа. Поверхня виходить практично рівною і не вимагає додаткового шліфування.Грунтоване полотно не повиненно розтріскуватися, якщо провести із зворотного боку нігтем. Грунт повинен бути рівним, який зберігає фактуру переплетень ниток.

Етапи виконання дипломної роботи

Для роботи над пейзажем, перш за все потрібно вибрати найбільш вдалий мотив. Для цього потрібно написати не один етюд.

Живописне зображення пейзажу створюється на основі знань, законів лінійної, повітряної і колірної перспективи, треба пам'ятати і про цілісність бачення, і метод роботи з відношеннями. В етюдах я намагалася передавати основні колірні розходження між об'єктами пейзажу: силуетами будинків, загальною площиною землі, хмарами і т.д. Успіх багато в чому залежить від уміння бачити в натурі і знаходити на етюді відносини великих колірних плям. Працюючи над пейзажем, неможливо його просто "зрисовувати". І. Левітан часто повторював слова І. Гончарова: "Из непосредственного снимка с природы выйдет жалкая, бессильная копия. Природа позволяет приблизиться к себе только путем творческой фантазии. Иначе было бы слишком просто быть художником".

Страницы: 1 2 3 4 5

Цікаве про педагогіку і навчання:

Заочна форма навчання у вищих закладах освіти Міністерства внутрішніх справ України
У низці вищих закладів освіти МВС створено факультети для підготовки фахівців за заочною формою навчання. Такі факультети працюють сьогодні в Університеті внутрішніх справ, Національній академії внут ...

Характеристика культури мовлення старших дошкільників
Метою констатувального експерименту – було виявлення рівнів культури мовлення дітей старшого дошкільного віку та рівнів вживання дітьми формул мовленнєвого етикету. Експериментальною роботою було охо ...

Сімейне виховання

Сімейне виховання

Загальновідомо, що становлення повноцінної особистості дитини залежить насамперед від системи стосунків у сім’ї.
Музичне виховання

Музичне виховання

Найскладнішою проблемою сучасної загальноосвітньої школи є забезпечення художньо-творчого розвитку учнів.

Головні теми

Copyright © 2019 - All Rights Reserved - www.educationua.net