Використання техніки розпису на уроках з образотворчого мистецтва

Педагогіка » Використання технік декоративного розпису у формуванні творчої особистості на уроках образотворчого мистецтва » Використання техніки розпису на уроках з образотворчого мистецтва

Сторінка 2

Поєднуючи в одній роботі стрічковий орнамент, що будується на основі ритму, і асиметрично врівноважену композицію, можна створити надзвичайно цікаві художні твори. Дуже вдале гармонійне поєднання кольорів, з яких червоний, жовтий та вохристо-коричневий надають твору настрою святковості, радості. Це досягається органічним взаємозв'язком загального яскравого колориту, ажурної техніки виконання з основою — папером; білий фон світиться, мерехтить, створює цей настрій. Мета завдання — після ретельного копіювання наведеного малюнка зробити кілька власних варіантів.

Вітальну листівку можна намалювати й на кольоровому фоні. Композицію «Квіти на зеленому фоні» будують на основі центрального зображення. Це може бути пишна квітка з трьох «цибульок». Зразу, ніби підтримуючи її, розміщено два широких листки. Форма кожного з них підкреслює положення основного елемента. Далі поступово доповнюють інші деталі — два листочки, пуп'янки, з таким розрахунком, щоб кожен елемент був необхідним, але другорядним. Мета завдання — на основі цієї композиції виконати кілька листівок на площинах різного кольору.

Для оздоблення інтер'єру, створення декоративних панно петриківські майстри використовують композицію українського вишиваного рушника. Такі композиції дають уявлення про поєднання стрічкового орнаменту і симетричних мотивів.

Саме на основі робіт видатних майстрів учні виконують копії, але тільки після ряду вправ, що дають основні поняття «як виконують цей розпис?». Треба дещо урізноманітнювати завдання, щоб, по-перше, учень не втрачав інтересу до цієї роботи, по-друге, отримував нові вміння, що досягаються шляхом спостережень за особливостями робіт петриківських майстрів, по-третє, в ході самостійної роботи проявляв творчість і фантазію. Коли учень бачить складну композицію вперше, він не може одразу її скопіювати. Для цього потрібно детально проаналізувати роботу визначити її композиційне рішення, віднайти особливості, адже кожна робота різна і неповторна, а вже потім виконувати. Учні часто проявляють ініціативу, і це є знак того, що вони починають глибше пізнавати це мистецтво і робити головне – виявляти свою творчість, чого ми – вчителі сьогодення і намагаємось досягти.

Декоративно-прикладне мистецтво є невід'ємною частиною нашого життя, побуту. Для творчої роботи потрібна постійна практика, вивчення творів народного мистецтва в музеях, на виставках, в побуті, і речей, що створені нами.

Страницы: 1 2 

Цікаве про педагогіку і навчання:

Етапи навчання аудіювання учнів шостого класу
Навчання аудіювання як діяльності передбачає формування адитивних навичок та вмінь, а також удосконалення механізмів рецептивного плану, які обслуговують цей вид діяльності. Етапи навчання аудіювання ...

Роль класного керівника в організації дитячого колективу
Класний керівник виконує дуже важливі й відповідальні завдання. Він організатор виховної роботи в класі і наставник учнів, організовує і виховує учнівський колектив, об'єднує виховні зусилля вчителів ...

Сімейне виховання

Сімейне виховання

Загальновідомо, що становлення повноцінної особистості дитини залежить насамперед від системи стосунків у сім’ї.
Музичне виховання

Музичне виховання

Найскладнішою проблемою сучасної загальноосвітньої школи є забезпечення художньо-творчого розвитку учнів.

Головні теми

Copyright © 2019 - All Rights Reserved - www.educationua.net